Voorwaarden

Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot de voorwaarden en reglementen van onze nagelsalon en behandelingen. Wij hechten veel waarde aan transparantie en duidelijkheid, zodat jij als klant precies weet wat je kunt verwachten bij Wecreatenails.

Algemene voorwaarden

Bij Wecreatenails hanteren we duidelijke algemene voorwaarden om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Hierin vind je onder andere informatie over onze tarieven, annuleringsvoorwaarden en aansprakelijkheid. We raden je aan om deze voorwaarden goed door te lezen voordat je een afspraak maakt.

Bij het maken van een afspraak gaat u automatisch akkoord met de voorwaarden en reglementen van Wecreatenails.

Reglementen nagel/salon

Om een aangename en veilige omgeving te creëren voor onze klanten, hanteren wij strikte reglementen in onze nagelsalon. Denk hierbij aan hygiënevoorschriften, gedragsregels en richtlijnen voor een optimale behandeling. Wij staat altijd klaar om eventuele vragen hierover te beantwoorden.

* Afspraken: We verzoeken je vriendelijk om afspraken 24 uur van tevoren te annuleren of te verzetten. Bij te late annulering of no-show kunnen kosten in rekening worden gebracht.U kunt u afspraak kosteloos annuleren tot 24 uur voor aanvang van de afspraak,daarna ben ik genoodzaakt 50% van de behandelprijs in rekening te brengen. Bij niet annuleren ben ik genoodzaakt om het volledige bedrag van de behandeling in rekening te brengen.

* Punctualiteit: We verzoeken je om op tijd te komen voor de afspraak.Dit helpt ons om de afspraken efficiént en op tijd uit te voeren.

* Kinderen: Om een rustige en ontspannen sfeer te behouden, vragen wij je om zonder kinderen naar de salon te komen, tenzij anders overeengekomen.

* Betaling: Betaling kan contant of per pin worden voldaan na afloop van de behandeling.

* Wecreatenails is niet aansprakelijk voor schade,van welke aard ook,ontstaan doordat wecreatenails is uitgegaan van door de cliént verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen,medicijnengebruik,ziekte,werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. wecreatenails is niet aansprakelijk voor verlies,diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliént heeft meegenomen naar de salon.

* Beschadiging en Diefstal de nagelsalon heeft het recht van de cliént een schadevergoeding te eisen indien de cliént meubilair,apparatuur of producten beschadigt. De nagelsalon meldt diefstal altijd bij de politie.

*  Behoorlijk gedrag de cliént behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliént na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen,heeft de nagelsalon het recht de cliént de toegang tot de salon te weigeren onder opgaaf van redenen.

Behandelingsvoorwaarden

Voor elke specifieke behandeling gelden bepaalde voorwaarden en richtlijnen. Of je nu kiest voor een verzorgende manicure, stijlvolle Nail art of perfecte Gel/acrylnagels, wij zorgen ervoor dat je volledig op de hoogte bent van wat de behandeling inhoudt en welke nazorg nodig is. Jouw tevredenheid staat bij ons altijd voorop.

* Garantie: Wecreatenails geeft de cliént 1 week garantie op de behandeling en de producten. Deze garantie vervalt indien: De cliént de kunstnagels heeft laten onderhouden door een andere nagelsalon. De cliént zonder handschoenen met agressieve chemicalién heeft gewerkt. De cliént de kunstnagels heeft afgebeten of opzettelijk afgebroken De garantie wordt bepaald door controle en onderzoek van de nagels in de salon.

* Gebruik van telefoon/mobiel raden wij af tijdens de behandeling zodat u geen beschadigingen kunt maken aan u nagels tijdens de behandeling.

* Hygiéne: We vragen je om minimaal 24 uur vóór je afspraak geen nagellak of andere producten op je nagels te hebben. Bij een nabehandeling is dit natuurlijk niet nodig.

* Klachten: indien de cliént een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk,doch binnen 5 werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van de nagelssalon en de behandelende stylist. De nagelsalon moet de klager binnen 5 werkdagen antwoord geven. Indien een klacht gegrond is,zal de nagelsalon de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen,tenzij dit inmiddels voor de cliént aantoonbaar zinloos is geworden en de cliént dit schriftelijk kenbaar maakt.Indien de nagelssalon en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

* Geheimhouding de nagelsalon is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliént heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliént is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de nagelsalon verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.